! Gezocht ! Gezocht ! Gezocht ! Gezocht !

Voor een nieuw televisie programma is men op zoek naar mensen die in 2017 één welbepaald voornemen/droom/doel willen realiseren.

Een mooi verhaal lijkt ons bijvoorbeeld iemand die stottert maar die desondanks een speech wil geven aan een groep mensen/collega's/...

Of die het net klein houdt met het voorlezen van een brief aan zijn/haar geliefde.

Reageren kan via ons (BSV) via een pb of een mailtje naar info@belgische-stottervereniging.be

Wie waagt zijn/haar kans?!

Stottercafe Hasselt

De zomer is in aantocht en daar komt onze zonnige zomereditie aan van Stottercafé Hasselt! Durf jij te improviseren? Kom en laat je verrassen.

Wij nodigen u en uw familie, vrienden, cliënten, graag uit op onze volgende editie met als thema improvisatie. Het spontaan creëren of bedenken van concepten ter plekke is iets wat we in de dagdagelijkse communicatie tegenkomen. Een goede manier om dit samen eens te oefenen en te bespreken bij een drankje lijkt ons.

• Wanneer ?

Donderdag 23 Juni 2016 om 19u30

• Waar ?

Cafe Florian

Fruitmarkt 22

3500 Hasselt

• Iedereen welkom
17 Okt 2015

Wereldstotterdag Brussel

We vieren elk jaar Wereldstotterdag (22 oktober). Dit jaar komen we samen op zaterdag 17 oktober 13-17u in Brussel. De namiddag wordt samen gehouden met APB, de Franstalige stottervereniging.