20 Feb 2013

Stottercafé Antwerpen

In navolging van het succesvolle Gents Stottercafé zijn wij trots u te melden dat er vanaf 2013 ook een Antwerps Stottercafé komt. De organisatoren van het Gents stottercafé haalden de mosterd in Rotterdam. Daar organiseert Demosthenes, de Nederlandse stottervereniging voor en door mensen die stotteren, al jarenlang regelmatig het Stottercafé. Onder de indruk van wat lotgenoten voor elkaar kunnen betekenen, maakten ze meteen werk van een eerste Stottercafé in Vlaanderen. Na Gent, kon natuurlijk ook Antwerpen niet uitblijven.

Het Antwerps Stottercafé is een ontmoetingsplaats voor iedereen die stottert of van dichtbij te maken heeft met stotteren; denk maar aan je kind, een familielid, collega, vriend of kennis. We hopen ook jongeren en jong volwassenen, die doorgaans moeilijker te bereiken zijn, warm te maken om eens langs te komen. Het stottercafé wil zich niet profileren als een zelfhulpgroep, maar biedt een veilige omgeving om ervaringen te delen, of juist meer informatie en kennis op te doen., Het is bovendien onafhankelijk van eender welke therapie. Therapeuten en logopedisten zijn zeker welkom, bijvoorbeeld ter begeleiding van (ex)cliĆ«nten. Het is echter niet de plaats om een bepaalde therapie te promoten.

Datum:
20 Feb 2013
Aanvang:
Einde:
Locatie:
De (Nieuwe) Vrede, Vredestraat 16–21, 2600 Berchem.
Prijs :
Volg dit evenement op Facebook