17 Okt 2013

Stottercafé Gent: Stotteren op de werkvloer

Laat je beroepskeuze (deels) bepalen door je stotteren? Vermeld je
in je sollicitatiebrief of cv dat je stottert? Hoe breng je je stotteren tijdens een sollicitatiegesprek ter sprake? Of heb je het gevoel dat je als stotterende persoon je op andere fronten extra moet bewijzen om die droomjob binnen te halen? Laten collega’s omwille van je stotteren je links liggen? Praat je baas met je over je stotteren?

In kleine groepjes hebben we het in dit stottercafé over stotteren en beroepskeuze, solliciteren en hoe ga je er mee omgaat op de werkvloer.

Dit vierde Stottercafé Gent vindt plaats op donderdag 17 oktober in de Herberg Macharius (Voorhoutkaai 43+, 9000 Gent; www.burenvandeabdij.be) om 20.00 u. De Herberg opent haar deuren om 19.30 u. De inkom is gratis.

De Herberg Macharius ligt vlak bij het station Gent-Dampoort. Met de wagen kan je in de woonbuurt rondom misschien een plaatsje bemachtigen. Na 18.00 u. hoeft een parkeerschijf niet. De dichtst bijzijnde betaalparking is Reep (Seminariestraat).

Datum:
17 Okt 2013